FAKRO buvo paskelbtas prestižinių „Kotler Awards Poland 2024“ inauguracinio leidimo Europoje nugalėtoju „Impact Brand“ kategorijoje. Profesoriaus Kotlerio apdovanojimas, pripažintas vienu reikšmingiausių marketingo pasaulio apdovanojimų, turi gilią prasmę. Tai simbolizuoja naujoves, socialinę atsakomybę, efektyvų valdymą ir gebėjimą užmegzti tvirtus santykius su partneriais visame pasaulyje. Januszas Komurkiewiczius, FAKRO valdybos narys, atsakingas už rinkodarą, pristato įmonės, kaip pirmaujančios žaidėjos, pozicijas pasaulyje, išdidžiai išlaikydamos savo, kaip Lenkijos nacionalinio prekės ženklo, tapatybę.
FAKRO neseniai laimėjo profesoriaus Philipo Kotlerio tarptautinį apdovanojimą poveikio prekės ženklo kategorijoje. Tai didžiulis skirtumas. Ką šis apdovanojimas reiškia FAKRO?
Mums didelė garbė būti profesoriaus Philipo Kotlerio apdovanojimo laureatais, ypač „Poveikio prekės ženklo“ kategorijoje. Šis apdovanojimas yra ne tik mūsų rinkodaros veiklos, bet ir visos įmonės pripažinimo simbolis. Noriu padėkoti visai FAKRO komandai už kasdienį darbą ir atsidavimą. Šis apdovanojimas yra mūsų bendras pasiekimas. Tai patvirtina, kad mūsų novatoriškas požiūris į verslą, socialinė atsakomybė ir pasaulinis bendradarbiavimas yra pripažinti tarptautiniu mastu.
Minėjote inovacijas ir socialinę atsakomybę. Kokių konkrečių veiksmų imasi FAKRO, kad šios vertybės būtų įtrauktos į kasdieninę įmonės veiklą?
FAKRO visada buvo įsipareigojusi naujovėms, kurios turi realią įtaką mūsų klientų gyvenimui, taip pat aplinkai ir visuomenei. Mūsų gaminiai sukurti atsižvelgiant į tvarumą, o tai reiškia, kad jie ne tik atitinka aukščiausius kokybės ir funkcionalumo standartus, bet ir prisideda prie pastatų energinio efektyvumo. Be to, dalyvaujame daugelyje socialinės atsakomybės iniciatyvų tiek vietiniu, tiek pasauliniu mastu. Bendradarbiaujame su labdaros organizacijomis, remiame techninio ir ekonominio švietimo plėtrą. Mūsų tikslas yra ne tik kurti produktus, o tuo labiau gyvenimo komfortą visame pasaulyje, bet ir reklamuoti lenkišką prekės ženklą pasaulinėje rinkoje. Džiaugiamės, kad kaip Lenkijos įmonė, pagrįsta tik lenkišku kapitalu, buvome pripažinti kaip inovatyvus tarptautinis prekės ženklas, efektyviai sukuriantis konkurencinį pranašumą ir prisidedantis prie Lenkijos ekonomikos plėtros.
FAKRO yra įmonė, veikianti daugiau nei 60 rinkų visame pasaulyje. Kaip jums pavyksta išlaikyti rinkodaros pranešimo nuoseklumą, kai dirbate tokiose skirtingose rinkose?
Raktas į sėkmę daugelyje rinkų yra gebėjimas prisitaikyti prie kiekvienos iš jų specifikos, kartu laikantis mūsų vertybių ir strategijų. Kiekviena rinka yra skirtinga, nes ji turi savo kultūrą, poreikius ir taisykles. Todėl kurdami rinkodaros kampanijas siekiame, kad jos būtų lanksčios, tačiau atitiktų mūsų pasaulinę viziją. Mūsų veiksmai yra pagrįsti analize ir nuodugniu mūsų vietinių klientų poreikių supratimu, leidžiančiu efektyviai teikti jiems vertybes ir kurti ilgalaikius santykius. Nepaisant pasaulinio masto, mūsų požiūris yra artimas kiekvienam klientui, nesvarbu, ar jis veikia Lenkijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje ar tolimame Dubajuje.
Kokius iššūkius matote Lenkijos prekių ženklams, norintiems užkariauti užsienio rinkas ir kas, jūsų nuomone, yra svarbiausia kuriant stiprų pasaulinį prekės ženklą?
Stipraus pasaulinio prekės ženklo kūrimas yra ilgalaikis procesas, reikalaujantis nuoseklumo. Šių iššūkių yra daug, įskaitant kultūrinius skirtumus, reguliavimo kliūtis ir konkurenciją užsienio rinkose. Raktas į sėkmę yra naujovės, kurios mus išskiria. Esame daugiau nei 240 patentinių paraiškų autoriai. Šia vertybe vadovavosi nuo pat pradžių ir ja sekdami šiandien esame čia, kad gautume Kotlerio apdovanojimą, pirmą kartą įteiktą Lenkijoje ir apskritai Europoje. Kaip jau minėjau, bet noriu, kad tai skambėtų stipriai, šis apdovanojimas buvo įteiktas ne tik už rinkodaros veiklą, bet už visos įmonės įsipareigojimą. Lenkijos prekės ženklai turi didžiulį potencialą, kaip rodo FAKRO pavyzdys, tačiau jie turi būti pasirengę sunkiai dirbti ir investuoti tiek į technologijų, tiek į rinkodaros plėtrą.
Jūs laimite daug apdovanojimų, bet Kotlerio apdovanojimai yra pats prekės ženklas…
„Impact“ prekės ženklas yra didelė garbė, tačiau jis taip pat reiškia įsipareigojimą. Mūsų tikslas – toliau stiprinti savo pozicijas tarptautinėse rinkose, diegiant inovatyvesnius sprendimus, kuriant tvarius produktus ir kuriant dar tvirtesnius ryšius su klientais ir partneriais. Norime būti prekės ženklu, kuris ne tik tiekia kokybiškus produktus, bet ir iš tikrųjų keičia žmonių gyvenimus ir aplinką. Ir tikrai siekiame, kad mus suvoktų kaip Lenkijos nacionalinį prekės ženklą. Esu visiškai įsitikinęs, kad Lenkijos statybiniai staliai yra mūsų nacionalinis pasididžiavimas. Lenkai turėtų didžiuotis, kad šioje industrijoje turi įmones, kurios žinomos visame pasaulyje. Lenkija jau septynerius metus pirmauja langų ir durų eksporto srityje Europoje ir apie trejus metus visame pasaulyje. Šiandien daugiau nei pusė šios Lenkijoje pagamintos produkcijos eksportuojama užsienio klientams. Neabejotinai laukia ir tolesni iššūkiai, tačiau esame pasiruošę ir kupini energijos tęsti darbą.
Copyright © 2014 FAKRO. All rights reserved.